1. Kiedy mogę się zameldować?

Zameldowanie się jest możliwe między 15.00 a 19.30. W wyjątkowych przypadkach i po wcześniejszym uzgodnieniu, możliwe jest przedłużenie godziny zameldowania do 21.00. Nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty za późne zameldowanie.

2. Do kiedy należy się wymeldować?

Podczas okresu wakacyjnego należy się wymeldować do godz. 10.00.
Podczas wiosny/jesieni wymeldowania należy dokonać przed południem.

3. Czy dostęp do bezprzewodowego internetu dostępny jest na terenie całej Rezydencji?

Tak. Dostęp do internetu jest możliwy poprzez hasło, które Goście mogą uzyskać na recepcji podczas godzin pracy.

4. W jakich godzinach można korzystać z basenu?

Basen jest czynny między 9.00 a 21.00.

5. W razie nagłego wypadku podczas nocy do kogo mogę zadzwonić?

Jako że nasza firma jest Rezydencją, oferujemy naszym Gościom recepcję otwartą 8 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu. Podczas nocy nie udzielamy żadnych usług. W razie nagłego wypadku, w każdym apartamencie znajduje się lista przydatnych numerów, na które nasi Goście mogą zadzwonić.

6. W jakiej odległości od Rezydencji znajduje się plaża? Czy można dostać się na plażę transportem publicznym?

Plaże znajdują się w odległości od 5 do 10 km od Rezydencji. Można dostać się na nie samochodem, jest dostępny również transport publiczny. Przystanek autobusowy znajduje się w odległości 800 metrów od Rezydencji.

7. Czy możliwe jest zamówienie pełnego pakietu, bądź zrezygnowanie z niego?

Jest to możliwe na prośbę Gościa. Współpracujemy z lokalną restauracją położoną 20 metrów od Rezydencji.

8. Czy Goście mogą korzystać ze specjalnych ofert bądź używać lokalnych spa?

Oferujemy zniżki dla naszych Gości w lokalnych spa: Calidario and the Terme di Venturina. Należy poprosić o voucher na recepcji.

9. Czy pościel, ręczniki oraz obrusy kuchenne są wliczone w cenę?

Tak, pościel, ręczniki oraz obrusy kuchenne są wliczone w cenę. Są zmieniane raz w tygodniu, zawsze w soboty.

10. Czy wszystkie apartamenty są jednakowe?

Dysponujemy trzema różnymi typami apartamentów: jedno-, dwu- oraz trzypokojowe. Pokoje są umeblowane w jednakowym stylu, różnią się jedynie kolorami.

11. Czy możliwe jest otrzymanie zapasowego klucza do apartamentu?

Tak, jest to możliwe. O dodatkowy klucz należy poprosić na recepcji.

12. Czy konieczne jest uiszczenie depozytu przy zameldowaniu?

Depozyt w wysokości 150 euro zapłacony w gotówce jest wymagany podczas zameldowania.